معرفی برترین بانک‌های اطلاعاتی مشاغل کشور

دسته بندی مطالب کاربردی

در دنیای امروز داشتن دسترسی به اطلاعات صحیح و دقیق از مشاغل و فعالیت‌های تجاری امری بسیار حیاتی است، همچنین این اطلاعات برای کسب و کارها و بانک‌های اطلاعاتی نیز بسیار ارزشمند هستند در این راستا بانک اطلاعات مشاغل یکی از ابزارهای مهم جهت دسترسی به اطلاعات جامع و دقیق درباره مشاغل مختلف است؛ در این مقاله از وبلاگ الودیتا ابتدا به تعریف بانک اطلاعات مشاغل می‌پردازیم، سپس مزایای استفاده از آن را بررسی کرده و در آخر بهترین بانک‌های اطلاعاتی مشاغل را معرفی می‌کنیم.

بانک اطلاعاتی مشاغل چیست؟

بانک اطلاعات مشاغل مجموعه‌ای از اطلاعات مرتبط با مشاغل و فعالیت‌های تجاری است؛ که در قالب یک سیستم مدیریت پایگاه داده قرار دارد، این سیستم شامل اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی مدیر، آدرس، شماره تلفن، ایمیل، وب سایت، صنعت و حوزه فعالیت، توضیحات و دیگر جزئیات مربوط می‌باشد.

بانک اطلاعاتی مشاغل

مزایای استفاده از بانک اطلاعات مشاغل

دسترسی سریع و آسان به اطلاعات

یکی از مهمترین مزایای بانک اطلاعات مشاغل دسترسی سریع و آسان به اطلاعات دقیق و جامع درباره مشاغل مختلف است، با داشتن بانک اطلاعات مشاغل می‌توان به تحلیل و بررسی جامع‌تری از بازار و فعالیت‌های تجاری پرداخت و در نتیجه تصمیمات بهتری درباره بازاریابی، توسعه کسب و کار و سرمایه گذاری های آتی گرفت.

جذب مشتریان جدید

بانک اطلاعات مشاغل در جذب مشتریان جدید و برقراری ارتباط با آنها می‌تواند بسیار مفید باشد، با داشتن اطلاعات دقیق درباره مشاغل و صنایع مختلف می‌توان به شکلی موثر به سوالات و نیازهای مشتریان پاسخ داد و با آنها رابطه برقرار کرد.

انجام تبلیغات هدفمند

یکی از مزایای استفاده از بانک اطلاعات مشاغل در تبلیغات، دسترسی به اطلاعات دقیق و جامع درباره مخاطبان هدف است. با داشتن بانک اطلاعات مشاغل می‌توان به اطلاعاتی مانند موقعیت جغرافیایی، صنعت و حوزه فعالیت، سن، جنسیت و سایر جزئیات مربوط به مخاطبان مورد نظر دسترسی داشت؛ با در اختیار داشتن این اطلاعات می‌توانید متناسب با ویژگی‌های مخاطبان تبلیغات جذاب ارائه دهید.

حتما این مقاله را هم بخوانید :

5 روش تبلیغاتی موثر برای فروش بیشتر

صرفه‌جویی در زمان

زمان یکی از ارزشمندترین سرمایه‌های زندگی ما انسان‌ها است با داشتن بانک اطلاعات مشاغل می‌توان به شکلی سریع و آسان به تحلیل و بررسی جامعی از بازار و فعالیت‌های تجاری پرداخت و به این سوال پاسخ داد که آیا این مشتری محصول من را میخرد یا نه؟

معرفی برترین بانک‌های اطلاعاتی مشاغل کشور

این روزها شرکت‌ها و رسانه‌های زیادی در این زمینه فعالیت دارند که در ادامه به معرفی بهترین آنها می‌پردازیم.

سامانه اطلاعات مشاغل الو دیتا

وب‌سایت الودیتا، با سال‌ها تجربه در زمینه جمع آوری دیتای اطلاعات و اصناف کشور توانسته است؛ نیازهای تبلیغاتی و مارکتینگ بیش از ۱۹ هزار کسب و کار را فراهم سازد، لازم به ذکر است کلیه محصولات داخل سایت به صورت مداوم به روز رسانی می‌شود.

سامانه اطلاعات مشاغل الودیتا

بالک دلتاگروپ

سامانه اطلاعات مشاغل بانک ۱۱۸

وبسایت بانک 118، از سال ۱۳۹۲ فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه تهیه و تدوین انواع بانک‌های اطلاعاتی آغاز کرد تا به امروز که به عنوان مرجع بانک اطلاعات مشاغل کشور شناخته می‌شود. همچنین این بانک اطلاعاتی توانسته است رتبه یک گوگل را در زمینه بانک اطلاعات مشاغل کسب کند، و تاکنون نیاز تبلیغاتی بیش از ۱۹ هزار واحد صنفی را تامین نماید.

سامانه اطلاعات مشاغل بانک 118

سامانه اطلاعات مشاغل کتاب اول

وب سایت کتاب اول، با ۲۴ سال سابقه در جمع آوری و به روز رسانی اطلاعات مشاغل؛ همچنان اولین و تنها پایگاه داده جامع مشاغل تهران است. اطلاعات بانک مشاغل کتاب اول شامل ۳۰۰ هزار واحد شغلی می‌باشد که سالیانه تعداد زیادی از کسب و کارها به روز شده و تعداد زیادی کسب و کار جدید به آن اضافه می‌شود.

سامانه اطلاعات مشاغل کتاب موبایل

وبسایت بانک موبایل، از سال ۱۳۸۸ در زمینه ارائه داده‌های اطلاعاتی مشاغل، فعالیت خود را شروع کرده است، و به صورت تخصصی بر روی ارائه شماره‌های موبایل صنف‌های مختلف تمرکز دارد.

سامانه اطلاعات مشاغل بانک موبایل

سامانه اطلاعات مشاغل صنف

وب سایت senf.ir، یکی دیگر از بانک‌های اطلاعاتی است که دسته‌بندی‌های متنوع و فراوانی دارد؛ دفتر این بانک داده در شهر اصفهان بوده و بیش از ۳۰۰ هزار کاربر با بیش از ۴ میلیون واحد صنفی دارد، که می‌تواند منبع خوبی برای دستیابی به مشتریان احتمالی شما باشد.

سامانه اطلاعات مشاغل صنف

گوگل مپ

برخی از راه حل‌ها انقدر در دسترس هستند که ما آنها را نمی‌بینیم. گوگل‌مپ یک راه‌حل رایگان و موثر برای به دست آوردن اطلاعات برای اهداف تبلیغاتی می‌باشد؛ کافیست وارد گوگل‌مپ شوید و با جستجو لوکیشن و شغل اطلاعاتی همچون آدرس، شماره تماس، و غیره را به دست آورید.

گوگل مپ

جمع بندی

در این مقاله به معرفی برترین بانک‌های اطلاعاتی مشاغل پرداختیم، با توجه به اینکه هر کسب و کار نیازهای متفاوتی دارد بهتر است قبل از انتخاب بانک اطلاعاتی نیازهای خود را دقیقاً مشخص کرده و با بررسی و مقایسه ویژگی‌ها و قیمت‌های مختلف بهترین آنها را انتخاب کنید.

 

 

 

 

دید گاه خود را بنویسید