منو آنلاین (دیجیتال) در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها

دسته بندی مطالب کاربردی

اگر شما صاحب رستوران، کافی‌شاپ، عمده‌فروشی و موارد مشابه هستید باتوجه‌به اوضاع کرونا، منو و کاتالوگ‌های کاغذی خیلی مورد استقبال قرار نمی‌گیرد و لازم است که خیلی از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها خدمات خود را به‌روزرسانی کنند و از منوهای دیجیتال استفاده کنند. روال کار این منوها به این شکل است که کیو آر کد روی میز قرار می‌گیرد و  مشتری با تلفن همراه خود کیوآرکد اسکن می‌کند و می‌تواند منو شما را کامل ببیند.

ورژن‌های مختلف  کیو آر کد وجود دارد که کمک می‌کند به اینکه مشتری‌ها بتوانند سفارش خودشان را بدهند و همان زمان پرداخت کنند و با یک‌سری آپشن‌های متفاوت که در این مقاله درباره‌اش صحبت می‌کنیم.

یکی از محصولات اخیر دلتا گروپ منو دیجیتال است که بر پایه کیو آر کد است و مناسب برای رستوران، کافی‌شاپ، آب‌میوه‌فروشی‌ها و مکان‌هایی است که برای مشتری منو ارائه می‌دهند، همچنین این امکان داخل هتل‌ها هم قابل‌ارائه است تا مسافر از داخل اتاق خود منوها و امکانات داخل هتل را ملاحظه کند و امکان ثبت سفارش یا درخواست خود را  داشته باشد.

اما بیشترین کاربرد در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها و فودکورت‌ها است که مشتری کیو آر کد چاپ شده را اسکن می‌کند و همراه با اسکن، منوی رستوران روی صفحه تلفن همراه باز می‌شود.

معرفی منو دیجیتال:

 بعد از اسکن کیو آر، منو رستوران مطابق تصویر فوق برای مشتری باز می‌شود که در قسمت بالای صفحه، به‌صورت اسلایدر بنر رستوران شما را نمایش می‌دهد به همراه دسترسی به سوش یال‌های رستوران و در قسمت  اطلاعات بیشتر، مشتری به صفحه‌ای هدایت می‌شود که به اطلاعاتی از رستوران  از جمله ساعت کار، درباره رستوران، و اطلاعات تماس، انتقادات و پیشنهادها دسترسی پیدا می‌کند.

در صفحه اصلی منو چند گزینه وجود دارد که گزینه اول انتخاب زبان است  که اگر مشتری شما از یک کشور دیگری باشد می‌تواند زبان منو را تغییر بدهد.

گزینه بعدی رنگ‌بندی داخل برنامه است که می‌تواند باسلیقه فرد سفارش سازی گردد و با انتخاب تم روز و شب در برنامه کاربر می‌تواند نمای برنامه را تغییر دهد.

گزینه بعدی درخواست گارسون است که مشتری می‌تواند با فرستادن پیام از قبل تعریف شده در برنامه یا تایپ پیام دلخواه خود و یا به‌صورت ویس درخواست خود را ارسال کند و این پیام در داشبورد نرم‌افزار به صندوق‌دار یا گارسون یا بخش مدیریت به همراه یک آلارم نمایش داده می‌شود که کدام میز چه درخواستی دارد.

منو اصلی:

در بخش منوی اصلی رستوران امکان تغییر عکس‌ها وجود دارد و در صورت اتمام غذا برای مشتری نمایش داده می‌شود.

مشتری‌ها می‌توانند با کلیک روی هر محصول جزئیات بیشتر از محصول همراه با عکس را ببینند و  نظرات دیگران را ببینند و حتی می‌توانند نظر خود را هم ثبت کنند و این نظرات پس از تأیید مدیریت بر روی سامانه نمایش داده می‌شود.

در بخش سفارش  زمانی که مشتری سفارش خود را انتخاب می‌کند و شماره میز خود را مشاهده می‌کند؛ زیرا کیو آر کدهای اختصاصی هر میز با همدیگر فرق می‌کنند سپس شماره فاکتور خود را مشاهده می‌کند و اگر کد تخفیف دارد وارد می‌کند و در نهایت سفارش خود را ثبت نهایی می‌کند.

درصورتی‌که مشتری بیرون از رستوران از طریق کیو آر قصد ثبت سفارش داشته باشد ما یک لینک اختصاصی بیرون بر برای  رستوران در نظر گرفته‌ایم  تا مشتری بتواند از طریق همان لینک آدرس محل تحویل غذا را وارد نماید و از طریق پرداخت آنلاین سفارش خود را نهایی کند.

رزرو میز:

بخش بعدی رزرو میز است، این بخش برای رستوران‌هایی که درخواست رزرو میزشان زیاد است این امکان را فراهم می‌سازد که ابتدا نام و نام خانوادگی مشتری، تاریخی که می‌خواهد رزرو کند، شماره تماس و توضیحات را ثبت کند و سپس پس از تأیید صاحب رستوران یا کافی‌شاپ، یک پیامک برای درخواست‌کننده ارسال می‌گردد و تا رزرو به مشتری اعلام می‌شود.

نظرسنجی:

در بخش نظرسنجی مشتری میتواند نظرات خود را نسبت به غذا و سایر موارد ثبت کند و مدیر رستوران میتواند این موارد را ببیند.

این سامانه دارای یک پنل مدیریتی و یک پنل ادمین رستوران است.

در سامانه ذکر شده، یک پنل رایگان برای استفاده در داخل رستوران در اختیار شما قرار می‌گیرد.

در قسمت ماژول رایگان شما می‌توانید رستوران و شعب خودتان را ثبت کنید منو و محصولات خودتان را وارد کنید تا مشتری پس از اسکن دسترسی به منوی شما داشته باشد و این پلن رایگان ما به‌صورت نامحدود است و شما می‌توانید تا هرزمان تمایل داشته باشید به‌صورت رایگان از پلن ما استفاده کنید و اگر سایر امکانات برایتان نیاز بود و مورداستفاده قرار گرفت می‌توانید به‌صورت ماژول جداجدا با هزینه خیلی اندک برای خودتان فعال نمایید.

در نسخه پیشرفته یک‌سری ماژول‌های مختلف مثل سفارش و پرداخت آنلاین و گارسون و موارد دیگر  به‌عنوان ماژول‌های  پیشرفته در اختیارتان  قرار می‌دهیم و می‌توانید از آن استفاده کنید.

اگر سؤالی در مورد این محصول داشتید می‌توانید از ما بپرسید فعال‌سازی این محصول برای شما 72 ساعت زمان می‌برد محتواگذاری به عهده خودتان است، کارشناسان ما در دلتا گروپ پاسخگو سؤالات شما هستند.

دید گاه خود را بنویسید