آموزش کامل تبیلغ کانال در ایتا

دسته بندی مطالب و آموزش‌های تبلیغات در پیام رسان‌های داخلی

امروزه با گسترش فضای دیجیتال، شبکه‌های اجتماعی مانند ایتا به بستری ایده‌آل برای رشد کسب‌وکارها تبدیل شده‌اند. شما می‌توانید خدمات و محصولتان را به‌راحتی در این فضا معرفی کنید و به مخاطبان گسترده‌ای دست یابید. اما اگر در شروع کار بوده و به دنبال جذب مخاطب و اعضای فعال برای کانال خود هستید، ممکن است با این چالش روبرو شوید: چطور با کمترین هزینه، می‌توانید بیشترین بازدهی را داشته باشید؟ یکی از این راه‌ها، انتخاب مناسب‌ترین روش تبلیغ کانال در ایتا است، که می‌تواند به‌سرعت شما را به مخاطبان هدف متصل کند.

در این مقاله، تمامی راه‌های تبلیغاتی در ایتا را بررسی می‌کنیم تا بتوانید بهترین شیوه را برای رشد کسب‌وکارتان انتخاب کنید. همراه ما باشید تا از این فرصت طلایی استفاده کنید.

روش‌های تبلیغ کانال در ایتا  

برای تبلیغ در ایتا، سه مسیر اصلی در اختیار دارید که هر کدام از این روش‌ها می‌تواند به بهترین نحو مخاطبان شما را به سوی کانالتان جذب کند.

۱ - تبلیغ مستقیم از طریق ایتا

با استفاده از سرویس تبلیغاتی ایتا، می‌توانید با توجه به بودجه و تعرفه انتخابی، کانالتان را در دو جایگاه ویژه تبلیغ کنید. جایگاه اول به شما این امکان را می‌دهد تا کانال خود را به‌عنوان یک پیام ثابت در قسمت بالای لیست گفتگوهای کاربر پین (سنجاق) کنید، به‌گونه‌ای که در معرض دید آن‌ها باشد.

تبلیغات جایگاه یک در ایتا                       

جایگاه دوم به نمایش لینک کانال شما در بخش بالایی برنامه به‌صورت دایره‌‌وار اختصاص دارد. در این جایگاه کاربر به‌سادگی می‌تواند با کلیک بر روی آن، به کانال یا لینک ارسالی شما دسترسی پیدا کند.

تبلیغات جایگاه دو در ایتا

۲- همکاری با کانال‌های مشابه و پرمخاطب در ایتا

در این شیوه، می‌توانید به سراغ کانال‌هایی با تعداد اعضای بالا و موضوعات مشابه با کسب‌وکار خود بروید و از آن‌ها بخواهید تبلیغ کسب‌وکار شما را با هزینه‌ای معین در کانالشان منتشر کنند. این همکاری منجر به جذب مخاطبانی می‌شود که به محتوای شما علاقه‌مند هستند.

۳- استفاده از تبلیغات پاپ‌آپ ایتا

نحوه تبلیغ کانال در ایتا از طریق مسیر دیگری نیز امکان‌پذیر بوده که شاید برای برخی از کاربران ناشناخته باشد و آن تبلیغ به شیوه پاپ‌آپ است. در تبلیغات پاپ‌آپ، آگهی کانال شما به‌صورت تصادفی در صفحه ایتای کاربران نمایش داده می‌شود و کاربر نیز در صورت تمایل به کانال شما وارد می‌شود.

با انتخاب بهترین روش تبلیغ کانال در ایتا می‌توانید به‌صورت هدفمند دیده شوید و رشد قابل توجهی را در اعضای کانال خود تجربه کنید.

تعرفه تبلیغات کانال در ایتا

هزینه آگهی درج شده کسب‌وکار شما به انتخاب روش موردنظرتان بستگی دارد. در جایگاه اول برای لینک‌های داخلی ایتا، به ازای هر بازدید ۱۳ تومان و برای لینک‌های خارج از ایتا ۱۹.۵ تومان تعرفه درنظر گرفته شده است. در این شیوه، حداقل تعداد سفارش برای این جایگاه ۳۰۰ هزار بازدید و حداکثر ۵ میلیون بازدید می‌باشد. برای جایگاه دوم، هزینه تبلیغ به‌ازای هر هزار بازدید، معادل هزار تومان بوده که در حال حاضر امکان سفارش با تعداد یک میلیون بازدید (معادل ۱ میلیون تومان) فراهم است.

قوانین تبلیغات کانال در ایتا

مطابق با قوانین تبلیغ کانال در شبکه اجتماعی ایتا، رعایت چندین نکته ضروری است. از جمله:

·      ابتدا، از زمان ثبت کانال باید حداقل یک ماه گذشته باشد و در این مدت ادمین کانال، فعالیت مستمر داشته تا درج آگهی توسط ایتا مورد قبول واقع شود.  

·      در ایام خاص مانند روزهای شهادت و ماه محرم و صفر، تبلیغ برای کانال‌های طنز انجام نمی‌شود.

·      حساب کاربری صاحب کانال باید احراز هویت شده باشد تا از صحت و اعتبار آن اطمینان حاصل شود.

·      در صورتی که کسب‌وکار شما مرتبط با پوشاک زنانه باشد، استفاده از تصاویر مدل‌ها باید با رعایت قوانین اسلامی صورت گیرد.

·      محتوای کانال‌ها نباید حاوی مطالب زرد و غیرمجاز باشد.

·      در طول مدت تبلیغ، قرار دادن تبلیغات دیگر در کانال ممنوع است.

·      در صورت تایید و پرداخت سفارش تبلیغ توسط ایتا، امکان لغو سفارش وجود ندارد.

رعایت این قوانین کمک می‌کند تا تبلیغات به شکلی اصولی و مطابق با استانداردهای ایتا اجرا شود.

قوانین تبلیغات کانال در ایتا

نحوه‌‌ی سفارش تا ثبت تبلیغ کانال در ایتا

ابتدا باید مشخص کنید که کدام روش تبلیغاتی را، در این شبکه مجازی ترجیح می‌دهید. برای ثبت آگهی کانال خود در جایگاه یک ایتا باید مراحل زیر را طی کنید.

۱ - به آدرس http://pay.eitaa.org/ بروید.

۲ - در بخش مربوطه شماره تلفن و کد احراز خود را ثبت کنید.

۳ - در بخش گزینه تبلیغات در ایتا، جایگاه یک را انتخاب کنید.

پس از کلیک بر روی درخواست جدید، اطلاعات زیر را در فرم مربوطه وارد کنید:

۱ - بارگذاری تصویر مربع مرتبط با آگهی شما با سایز حداقل 320 در 320 پیکسل و حداکثر حجم یک مگابایت

۲- مشخص کردن عنوان تبلیغ (هرچه کوتاه‌تر باشد بازدهی شما بیشتر خواهد بود)

۳ - وارد کردن متن تبلیغ در بخش توضیحات (این متن به کاربران نمایش داده می‌شود)

۴.- وارد کردن لینک تبلیغ همراه با //:http یا //https:

نحوه‌ی ثبت تبلیغ در جایگاه دو ایتا

۱ - به آدرس http://pay.eitaa.org/ بروید.

۲ - پس از وارد کردن شماره تلفن و کد احراز، بر روی گزینه تبلیغات کلیک کرده و جایگاه دو را انتخاب کنید.

۳ - درخواست جدید خود را ثبت کنید.

۴ - در فرم باز شده، اطلاعات زیر را کامل کنید:

۵ - بارگذاری یک تصویر مربع مرتبط با تبلیغ شما با حداقل سایز 320 در 320 پیکسل و حداکثر حجم یک مگابایت

۶ - انتخاب عنوان برای آگهی شما

۷ - درج توضیحات برای ثبت تبلیغ در جایگاه دو ضروری نیست

۸ - وارد کردن لینک تبلیغ با //http: یا //https:

در نهایت برای هر دو شیوه، روز شروع تبلیغ را انتخاب کرده، پس از ورود به صفحه پرداخت، هزینه تبلیغ را بپردازید. با اتمام این مراحل تبلیغ شما ثبت می‌شود.

عضویت در کانال‌های تبلیغاتی  ایتا

برای گسترش دامنه تبلیغات خود می‌توانید متناسب با نوع کسب‌وکارتان در کانال‌های تبلیغاتی مرتبط عضو شده و از این کانال‌ها برای معرفی محصولات و خدمات خود بهره بگیرید. متاسفانه بسیاری از ادمین‌ها تصور می‌کنند که صرفا پس از انتخاب روش تبلیغ کانال در ایتا به نتیجه کافی خواهند رسید، اما این طرز تفکر کاملا اشتباه است، چرا که هر عضو جدید با یک سری انتظارات از خدمات، محصولات و محتوای شما به کانال وارد می‌شود، بنابراین استمرار شما در بارگذاری محتوای جذاب، عضویت در کانال‌های تبلیغاتی و ایده گرفتن از مطالب کانال‌های مشابه با کسب‌وکار شما، مسلما به فروش و سوددهی بهتری منجر می‌شود.

 

عضویت در کانال‌های تبلیغاتی ایتا

تبلیغات در ایتا مناسب چه کانال‌هایی است؟

انتخاب بهترین روش تبلیغ کانال در ایتا برای طیف وسیعی از کسب‌وکارها، به‌ویژه کسب‌وکارهای نوپا و کوچک، بازدهی بالایی دارد. یکی از دلایل این بازدهی، سیاست‌های سخت‌گیرانه ایتا در احراز هویت و گزینش کسب‌وکارهای تبلیغاتی است؛ به این معنا که شبکه اجتماعی ایتا پیش از تبلیغ یک کانال، مراحل احراز هویت را انجام داده و تنها کسب‌وکارهایی که دارای مجوز و اعتبار لازم هستند، امکان دیده شدن را پیدا می‌کنند. این ویژگی باعث می‌شود که کاربران به تبلیغات ایتا اعتماد بیشتری داشته باشند و با اطمینان بیشتری به کانال‌ها بپیوندند.

جمع‌بندی

در نهایت، با توجه به اینکه ایتا اکنون بیش از ۲۲ میلیون کاربر فعال دارد، فرصتی بی‌نظیر برای تبلیغ و معرفی کانال‌ها و کسب‌وکارهای گوناگون به شمار می‌آید. تنوع روش‌های تبلیغاتی از پاپ‌آپ تا تبلیغات در کانال‌های بزرگ، به شما این امکان را می‌دهد تا با انتخاب متناسب‌ترین گزینه، مخاطبانی واقعی و هدفمند جذب کنید. بنابراین، اگر به دنبال یک بستر مطمئن برای رشد کسب‌وکارتان هستید، مناسب‌ترین روش تبلیغ کانال در ایتا را انتخاب کنید و به‌سادگی با بازار هدف خود در ارتباط باشید.

 

 

دید گاه خود را بنویسید